Tiedote: Kittilän kunnan vs. sivistystoimenjohtajan paikkaan yksitoista hakijaa

Tiedote 10.5.2019, Kittilän kunta

Kittilän kunnan vs. sivistystoimenjohtajaksi hakivat Maarit Kaarela-Mustonen, Pia Kemppi, Aarne Mäkelä, Tapio Mäkelä, Laila Nikunlassi, Antti Parkkinen, Tuomo Pesonen, Jari Pitkänen, Marketta Toivola, Ville Vihla ja Paula Vilamaa. Haku päättyi perjantaina 10.5.2019 klo 12.

Kunnanhallitus on nimennyt (16.4.2019, § 127) vs. sivistystoimenjohtajan valintatyöryhmän, johon kuuluvat vs. kunnanjohtaja Antti Jämsén, koululautakunnan ja vapaan sivistystyön lautakuntien puheenjohtajat Asko Jussila ja Marita Toivanen, kunnanhallituksen edustaja Raija Palosaari, sivistystoimen edustajana yläkoulun ja lukion rehtori Janne Ylinampa ja valintatyöryhmän sihteeri, henkilöstöpäällikkö Taina Aspelund.

Valintatyöryhmä kokoontuu tiistaina 14.5.2019 ja haastattelut alkavat maanantaina 20.5.2019. Kunnanhallitus tekee valintapäätöksen tiistaina 28.5.2019.

Lisätietoja:
Antti Jämsén, vs. kunnanjohtaja, Kittilän kunta, puhelin 040 745 9830, antti.jamsen@kittila.fi

Tiedote pdf-muodossa: Tiedote: Kittilän kunnan vs. sivistystoimenjohtajan paikkaan yksitoista hakijaa

10.5.2019