Tiedote: Tilapäiset latu- ja liikennejärjestelyt Levillä Visma Ski Classics Ylläs-Levi marathon-hiihtokilpailun aikana 7.4 – 8.4.2017

Printer-friendly versionSend by email

Huom. kellonaikoja päivitetty 3.4.2017

Latu- ja liikennejärjestelyiden tilapäinen muutos ajoittuu perjantain 7.4.2017 klo 12.00 9.00 ja lauantain 8.4.2017 klo 18.00 20.00 väliselle ajalle.

Hiihtokilpailureitti kulkee Ylläkseltä Leville seuraavaa Kittilän puoleista latureittiä Kalliokoski - risteys158 - risteys 159 (Aakenuspirtti) – risteys 150 (Vuolittaman Hirvikämppä) – risteys 149 - Pyhätunturin eteläinen ylempilatu – risteys 138 – risteys 137 (Kätkanlaavu) – Vilttojänkkä – risteys 132 – risteys 131 - Ahvenjärven pohjoispuoli – risteys 115 – Koutamaa – maisemasilta - Levikeskus.

Edellä mainituille latureitille ajetaan 2-3 perinteisen hiihdon latu-uraa rinnakkain perjantaina 7.4.2017 klo 18 mennessä. Kilpailun vuoksi latureitillä on kielletty hiihto vapaalla tyylillä sekä kielletty hiihtosuunta Levikeskuksesta Ylläksen suuntaan 7.4.2017 klo 18.00 - 8.4.2017 klo 18.00 välisenä aikana.

Kilpailun maalialue on Hissitiellä Zeropointin lähistöllä ja Hissitien päälle tehdään latu välille Vinkkari – Skibus pysäkki R2. Eturinteen pysäköintialueet on myös varattu kilpailun maalialueen huoltotoiminnoille. Tästä syystä Hissitie ja eturinteen pysäköintialueet suljetaan yleiseltä liikenteeltä em. väliltä perjantai 7.4.2017 klo 18.00 9.00 - lauantai 8.4.2017 klo 18.00 20.00 väliseksi ajaksi.

Tapahtumana aikana Ski-bus reitti kulkee katuja Rakkavaarantie-Hissitie-Levinkuve-Laaksotie-Ylä-Levintie-Rakkavaarantie.

Latureitit sekä Levikeskuksen liikennejärjärjestelyt palautetaan normaalitilaan välittömästi kilpailun päätyttyä lauantai-iltapäivänä 8.4.2017.

Kilpailun aiheuttamat latu- ja liikennejärjestelyt rajoitteineen ilmenevät myös alla olevasta kartasta.

Lisätietoja Levikeskuksen liikennejärjestelyistä:
Kittilän kunta / tekninen osasto, tiemestari Jari Kinnunen, p. +358 400 862532, s-posti: etunimi.sukunimi(at)kittila.fi

Lisätietoja tapahtumasta:
Levi Events Oy, Jari Kide Kiiskinen, p. +358 50 58495557

www.yllaslevi.com

www.levi.fi

Lataa alla oleva kartta pdf-muodossa

3.4.2017